Kastela Marina, Croatia

Hej allihopa! Jag vet att jag är kass på att uppdatera er där hemma om vad som händer, ber om ursäkt för det, men det är så himla mycket här som händer hela tiden! Skolan slutade i måndags och sen dess har jag och fyra andra bott på en båt som heter Anna Maria här i Kastela Marina utanför Split. Skolan var sjukt kul och det känns som om en hel värld har öppnats sig för mig. Segling är underbart! Nu igår fick jag reda på att jag "gått vidare" som de kallade det och att jag nästa vecka kommer få börja jobba under riktiga förhållanden men samtidigt bli bedömd av en instruktör. Fyra av 40 var vi som fick vara med om vidareutbildningen så jag antar att man ska ta åt sig av det betyget :) Sommaren kommer bli kanon, det tvivlar jag inte på för fem öre. Nu tar vi det mest lugnt, solar och slappar och laddar inför det som kommer. Imorgon ska de ringa om vilket land det kommer bli och inom den närmsta veckan kommer jag var påväg från vår vid det här laget hemma-hamn. Hoppas våren är hos er nu där hemma och att ni tar hand om er!


Kommentarer
Postat av: Linnea

Grattis vännen, vad glad jag blir! (och stolt!!) :) Här hemma har löven kommit nu, och det är rätt varmt ute även om solen inte skiner, fast det gör den nu! :) Du kommer inte hem för ens i höst nu då eller? Pusspuss och massa kramar!

2010-05-04 @ 21:04:29
URL: http://linneaharaldsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0