update

Heeeej heeej! Nu är jag tillbaka från eventet vi seglat med företaget som jag nu vet heter Nuport, riktigt härliga människor gjorde det till ett par fina dagar. Känns riktigt skönt att nervositeten nu är obefintlig inför detta jobb som jag faktiskt gillar starkt! Imorgon lämnar jag min lilla hemma-hamn Kastela Marina och tar flyget till Frankrike och port Napoleon där jag ska segla tillsammans med Christian Toft ner till Grekland. Äntligen Grekland! Den 23:e börjar skolan och då ska jag få återse alla igen. Idag for Fredrik och Dennis till Slovenien för att hämta båten som jag skulle följt med Fredrik och hämta. Så nu är det bara jag, Emma och Towa kvar här i Kastela. Imorgon far vi som sagt vidare, de till Grekland och jag till Frankrike. Det ska bli riktigt kul att få göra en lång-segling och få lite mer kött på benen. Känns redan efter fyra dagar till havs att jag lärt mig grymt mycket tillsammans med Dennis och Towa. Ja ja nu ska jag packa klart väskan och sedan sova, måste ju orka upp och laga mat till våra strandsatta gäster dessutom innan jag flyger vidare. Hoppas ni har det bra där hemma. Saknar er mer än ni anar. Kramar Josse

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Åh vad underbart härligt allt låter Josse! Ta hand om dig! Puss

2010-05-14 @ 14:46:43
URL: http://ellinorpalmgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0