upptäckslysten matlagningsgalen bartender i farten!

Jag förstår inte hur man kan få tid över! Här går jag med ett extrajobb, som visserligen mer liknar en halvtidstjänst, och lyckas med att ha bråttom varenda dag! Jag fyller verkligen ut dagarna till den gräns då jag känner att det allt är lite stressigt. Haha Inte är vi den som sitter och latar sig ;) Idag fortsatte jag med mitt nya arbete som målare här hemma och gick lös med den vita färgen på högskåpet i glasverandan. Det visade sig vara galet tungt att måla med armarna över huvudet så jag hann bara med ett lager. Efter detta gick jag och Walle ut på en promenad i vårsolen, så himla skönt det är ute nu!
Lite matlådor blev det till mama och Jake också, exprimenterade fram en alldeles underbar pastasås på kokosmjölk, spenat, sambal oelek och hackade jordnötter. MUMS! Sen tog jag tag i vad jag borde göra varje dag - flair! Ett litet träningspass med flaskan senare kändes det som tricken satt igen och jag klarade till och med dubbel-stallen ett par gånger! Pluspoäng till mig :) Till och med plugga lite på drinkarna gjorde jag när jag solade på taket, vägrar gå med på att all kunskap försvinner! En timmes promenad med mama, ett frisörbesök, en sväng hos mormor och ett städat kök och toalett senare känner jag mig hyfsat klar med dagen. Man måste ju ha något att göra imorgon också ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0