Jag har inte glömt.

Jag har inte glömt.
Inte för en sekund, inte för en stund.
Inte idag när jag kippat efter andan flera gånger.
Du har gjort dig så oerhört påminnd idag.
Den hemskaste dagen var här idag igen.
Med en telefon som räcktes över och hela världen som kollapsade över mig.
Gråtandes ensam på en flygplats, på ett flygplan, i luften bland molnen.
Allt var här idag igen.
Och paniken kom och gick.
För här vet de inget om allt som varit.
Här passar inga sina ord.
Här är allt som min värld hade varit även om du inte försvunnit.
Jag saknar dig.
Och idag saknar jag människor som vet om.
Som tassar en aning på tå för att de vet hur ont det gör i mig att höra vissa ord.


Kommentarer
Postat av: mama

min älskade unge. Jag önskar jag vore hos nu i denna sekund. Längtar efter dig! miljonerpussarfrånmig. mama

2010-03-03 @ 22:32:00
Postat av: mama

min älskade unge. Jag önskar jag vore hos dig nu i denna sekund. Längtar efter dig! miljonerpussarfrånmig. mama

2010-03-03 @ 22:34:37
Postat av: Veronica

Kramar till dig! <3 Vi alla som vet om ska ta oss igenom dessa hemska dagar tillsammans. Saknar dig!

2010-03-06 @ 21:02:47
Postat av: Lisa Arvidsson

hej vännen

kramar till dig från johan & mig, vi saknar dig och längtar tills vi kan krama dig igen!

2010-03-09 @ 22:04:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0