cognac och armagnac

Jag ligger här med drinkboken långt uppe framför ansiktet för att inte somna. Imorgon är det dags för cognac och armagnacs prov och det är bara att plugga plugga plugga. Helgen har varit kanon. Vi var på freedom beach i lördags och halleluja vilken strand! Knappt inget folk, kristallklart vatten, kritvit sand, palmer och färgglada fiskar. Det är SÅ Thailand är och ska se ut. Inte som vårt skräp-Patong. På kvällen var det fest på stor skala. Vissa hade praktik på Lime så vi var där och såg Skåne dansa lite i baren. haha Superhärlig tjej som alltid är superglad. Sånt gillar vi. Tummen upp so to say. Jag har nog tummen upp skrivet i pannan eller nåt för så fort folk tittar på mig så gör de tummen upp och ler. Mystiskt... Ne men plugga var det ja. Snart tillbaka i snön igen, för den ligger fortfarande kvar va? Vad hände med alla som lovat att ge mig vår när jag kommer hem?! skäms på er..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0