Ett par månader senare

Ett par månader senare sitter jag hos Margaret och Michael i hamnen i Plaka och njuter av att vara lite sådär lagom blöt från doppet i havet. Livet har rullat på i 180 och det har hänt så otroligt mycket. Jag bor och lever i Grekland på heltid. Jag har en lägenhet och ett liv här nere och stormtrivs. Seglingslivet är något helt unikt och jag kan inget annat än att älska känslan av att ta sig enbart av naturens krafter. Jag saknar hemma, även om vännerna här blev mina närmsta på två sekunder. Om bara två veckor kommer jag hem en sväng och umgås lite, sedan blir det tillbaka igen för att stanna tills i slutet av oktober. Kommer ha grym abstinens av det här landet när jag väl är hemma för att stanna igen. Och av människorna. Vår lilla familj. Människor jag bott ochh levt med i ett halvår och umgåtts med varje  dag, hur kommer det bli utan er nu? Eller nu och nu, jag har ju halva säsongen kvar. Men insikt kommer stötvis som vanligt, som så många andra gånger. Hoppas ni har det bra där hemma.

Kommentarer
Postat av: Stina

Vi saknar dig här hemma :)

2010-07-31 @ 10:56:51
Postat av: mama

Längtar som en galning efter dig! puss mama

2010-08-02 @ 10:14:29
Postat av: Ellinor

Kul med en uppdatering Josse :D Saknar dig här hemma!

2010-08-06 @ 19:56:03
URL: http://ellinorpalmgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0