frågan är om jag någonsin varit såhär mätt

pust.. gud så god mat, men hjälp så mätt.. Farmor var här och åt kvällsmat. Och pappa kom hem igen. Nu kollar jag på Idol och andas lite, känner mig sådär trött i kroppen som man gör när det är mycket att tänka på. Det var jättekul att träffa Matilda idag. Tänk att vi träffats varje vecka i sex år men aldrig träffats som vi gjort idag och bara umgåtts. Helknasigt. Nu har jag två hela dagar kvar här i kära Vika, Småland, Sverige. Ska bli så galet kul att se hur jag ska bo nu! Längtar faktiskt nu :) Skickade mail till en skola om spanskakurser ikväll. Hoppas dom svarar fort. Hade varit riktigt kul att gå en som jag hittade. En där man i stort sett bara pratade. Lät kanon. Längtar tills på lördag också. På att få bada i tunnan och äta kräftor :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0