16

Jag måste verkligen lära mig att inte kolla på för mycket bilder innan jag åker till England! Jag saknar ihjäl mig! Gör det redan nu. Jag vill slänga ihop filmkvällar, men vet att ni alla är så långt borta och kommer vara längre bort om 16 dar. 16 små fjuttiga dagar kvar. Herregud vad jag inte fattar det, förlåt om jag låter lite tjatig om det där. Men jag tror att jag behöver nån som bara säger helt överexalterat till mig att DET KOMMER BLI KANON så att jag liksom förstår det fullt ut. Jag som alltid drömt om att bo nån annanstans än i Sverige och åka ut på äventyr. Det här om något är äventyr!

Senaste dagarna har jag: lagat churros (gick väl sådär..) nattbadat i Båraryd (första badet i Båraryd i år!) jobbat lagom mycket och gett bort tårtor som världens största bulltant :D

Imorgon ska jag Josefine Solvang kolla på TENNIS!  Jag vet! Kommer ha problem med att veta vad man ska kolla på, men antar att jag får följa grupptrycket denna gången. Blir säkert kul. Tar med mig pompomsen för säkerhets skull.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0