On the road

Idag har varit en supermysig dag. Jag packade in Walle i bilen vid nio på morgonen och sen drog vi ut på äventyr. Först till Stina i Danhult där vi badade och gick världens runda i skogen. Det är alltid så himla kul att träffa henne för det lyckas aldrig bli en tyst sekund näär vi ses. Vid halv två åkte vi till Elli i Fållinge och gjorde hamburgare och kladdkaka, mums! Vi kom på att vi supergärna ville ha en sista filmkväll innan jag åker så imorgon blir det filmkväll i Gislaved med de som är kvar i trakterna. Ska bli så kul att träffas! Efter Elli åkte jag till Granny och hjälpte henne med att baka jordgubbstårta. När jag hämtat Mama efter jobbet åkte vi ner och fikade hos mormor, aka Granny, tillsammans med Alma och Jakob. Självklart kom mormors ökända tarotkort fram och jag fick kortet "celebration". Det stod att vart jag än skulle befinna mig så skulle det vara fest, vilket lät väldigt bra enligt mig ^^









Celebration - Kool And The Gang


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0