Nedräkning snart?

Helt plötsligt är det tisdag! Jag har två tisdagar kvar i Sverige, hur sjukt är inte det!   Biljetterna är bokade. Planet avgår den 20:e september 2009 från Göteborg cityflygplats klockan 15.25. Ser ni ett flyg på himlen då så kan det vara jag. Jag har fått reda på vad Alexandra heter i efternamn: Von Der Esch-Vendy, smidigt va? Vi kom på att vi inte ens bytt efternamn och att det var väldigt osmidigt när hon skulle boka flygbiljetter åt mig ^^ Ja dagarna här hemma här spenderats mest ute i Vika. Massa mys med syskonen. Måste ju passa på.

 I söndags for jag till Smålandsstenar och träffade John och Sofia. Jag och Sofia åkte ut till Borlången (ingen aning om det stavas så) och åt tårta från jobbet. Fanns massa att prata om. När John väl anlänt till Smålandsstenar åkte vi hem till honom. Klockan 3 stupade jag i sängen hemma i Gvd, lycklig men supertrött. Igår jobbade jag igen och lastade över fem tårtor på Erik innan jag låste för dagen, gissar på att han blev omtyckt på filmkvällen ;) Så himla kul att få göra sånt!

Idag ska jag jobba en sväng, köra ett träningspass och sen laga churros med Johnney ikväll. Tvekar på att vi är spanska nog att lyckas med det, men man kan ju alltid försöka!

Jag har börjat packa nu. Eller planerar vad jag ska packa. Höst och vinterkläder måste ner, nya vinterskor ska jag hitta också. Ett riktigt regnställ och stövlar måste jag hitta också, lär bli en hel del vattenpölar med så små barn. Fy vad det ska bli kul! Would you like a cup of tea? I beg your pardon? Hahaha klassiker redan ^^


Tonights Gonna Be A Good Night - Black Eyed Peas


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0