Tårtljus och myspys




Jag har så hima härliga människor runt om mig. Sofia var här i ett par timmar ikväll. Vi firade min näst sista kväll i Sverige och det var verkligen supermysigt. Tårtljus och kakor. Tack vännen. Jag skulle vilja skicka tusen kramar till alla de människor som de senaste veckorna tagit sig tid att hitta på saker med mig och ses och prata, om så ens bara i telefon. Varenda sms och kram har varit guld värda för mig. Det känns så otroligt skönt på nåt konstigt vis att veta att jag kommer bli saknad, på samma vis som jag kommer sakna er.


Fireflies - Ron Pope


Kommentarer
Postat av: fian

Ha det så bra, jag saknar dig josefine <3

2009-09-21 @ 11:55:52
URL: http://rosaconverse.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0