Stans sötaste hund

Idag har jag och snygging-Walle varit ute och gjort stan, mysigt att ha honom här hemma hos papa när jag ändå är hemma på dagarna. Sanna och Ewa på jobbet överröste honom med klappar, snacka om älskad hund som får gratis kakor när han sitter utanför fik :P Ullared med mama igår var kul, handlade näst intill allt jag behöver inför i höst. Har köpt världens snyggaste vinterskor! Synd bara att det inte riktigt är vinter eller höst än. Ikväll ska jag äntligen få se hur Nea har det i sin nya lägenhet! Ska bli riktigt kul :) Har inte träffat människan på evigheter heller. Och Stina likaså. Åh så mysigt det kommer bli!Jag vill bada i havet innan jag åker, är det ingen som vill göra det med mig? Har varit jättesugen hela dan. Nu ska jag gå och mysa lite med hunden, är på sånt humör idag ^^ ha det gött vänner! 





 Walkin' On Sunshine - Katrina & The Waves


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0