massa fika!!

Igår blev så himla mysigt. Elli, Erika och Nea var här på kvällen. Vi lagade tacopaj och åt kladdkaka. Det fanns så mycket att prata om. Kommer sakna kvällar med er. Idag är det tre dagar kvar. Sen är jag där. iiiiii..... Idag ska jag träffa miss Matilda Löfstrand nere på Bernts, där jag redan jobbat tre timmar idag. Så kul att få träffa henne igen! Ikväll blir det myskväll med familjen hemma hos pappa. Imorgon blir det fika, igen.., med Sanna och sen på kvällen ska jag och Sofia ut och göra bus. Hoppas ´vi kommer på något riktigt galet, jag vill göra något galet. På lördag blir det premiärbad i badtunnan i Vika och en mini-kräftskiva för jag ville ha det ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0