Cambridge

Hej hej allihopa! Idag har jag börjat på Six Form Collage i Cambridge. Tyvärr är kursen superenkel, men det kan säkert vara bra att öva på grunderna i spanska igen så man åtminstone håller igång språket. Resten av dagen spenderade jag med att strosa runt i Cambridge blad marknader, affärer och riktigt fina hus. Universitet firade 800 år förra året så byggnaderna är galet gamla. Jag älskar verkligen atmosfären där. Massa fina hus, mysiga smågator, fik, marknader och lagom mycket folk. Det blev aldrig trångt som det kan bli i vissa större städer. Det satt studenter lite här och var som pluggade eller skissade av marknaden, helmysigt! Tänkte bara lägga till lite till Mama att jag, Josefine Solvang, klarade mig alldeles perfekt i en stor stad utan karta eller GPS!! Och jag hittade en buss som ingen visat mig var den fanns, och satte mig på rätt håll dessutom! Om du inte är stolt över mig så är jag det iallafall! ^^ Ha en riktigt bra kväll där hemma, fast klockan är ju redan jättemycket hos er. Kramar från mig alla till er alla <3

Kommentarer
Postat av: mama

bra jobbat Jossan, det är ju lite lång för mig att komma och köra hem dig ;) puss

2009-09-29 @ 23:31:53
Postat av: fian.

Låter som du trivs :) är avundsjuk, du får ju uppleva nya saker varje dag medan jag bara går runt hemma utan jobb och gör ingenting! jag saknar dig josse <3

2009-09-30 @ 19:30:06
URL: http://rosaconverse.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0