Björnbärsdag

Hej alla glada människor! Här ligger jag och myser bland filtar och tända ljus. Idag har vi varit ute och plockat massor av björnbär. Jag och Alex kiknade av skratt för vi höll på att trilla ner i diken fyllda med taggiga buskar hela tiden. Vi hittade en leksaks-gripklo bland barnens grejer så den tog vi med för att kunna få ner de som satt för högt upp. Herregud vilken utmaning det blev! Haha Bella bara tittade på oss som om vi var tokiga. Idag har jag och Ollie kommit en bit längre med varandra, nu litar han så mycket på mig att han kan somna i min famn utan problem :) Mysunge! Idag fick jag träffa Claire också, städerskan som varit sjuk hela veckan. Hon är en riktigt härlig engelsk kvinna! Imorgon ska vi till simskolan på förmiddagen och sen ska vi till en stad som jag inte minns namnet på. Strosa runt i parker och affärer ungefär, det är ju Lollies-day som Bella säger. Haha godis-lördag på svenska ^^ Nu ska jag sätta på en av filmerna jag fick av Erik innan jag for. Ha det grejt som mormor skulle sagt.




A Drop In The Ocean - Ron Pope


Kommentarer
Postat av: Stina

Hej! Hur går det i England? Trivs du i familjen med ungarna? Puss

2009-09-27 @ 21:09:03
Postat av: josse

Hej stina! Det går jättebra :) jag trivs verkligen här. hoppas allt är bra med er där hemma! puss

2009-09-28 @ 01:36:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0