Left

Så den där grejen med att köra på vänster sida verkar lite överskattat. Så himla svårt var det ju inte (förutom att Alex tyckte att jag åkte för långt åt vänster med hennes enorma Land Rover ^^). Ska öva lite till, sen är det bara att låna bilen när jag har lust!
Imorgon far vi till IKEA för att handla handla handla. Road-trip! Har haft en riktigt mysig dag med Olli och Will, ingen gråt och massa knas :)

Snackade nyss med Yodit, som tydligen bor i London, bara ett par mil från mig! Vi ska ses nån helg och hitta på något. Partaj? Längtar efter att dansa loss! Och se London. Vi ska nog dit med familjen, eller bara jag och Alex om vi lyckas övertala Ron att ta barnen själv. Så himla kul idag när vi lagade mat och barnen sov. Vi pratade om något och så kallade Alex Ron för sin husband och båda skrattade till "wow that still feels weird, be carefull with using that word, way too grown-up!" haha säger de tre år efter de gift sig! Knasbollar..

Nu ska jag ladda för en heldag på IKEA imorgon. Sov så gott där ute i världen. Jag tänker tänka på Walles mjuka nos när jag kryper ner under täcket. Vi håller på och letar valp och hittade en nio veckor gammal som var precis som walle, blandning mellan bordercollie och labrador, men den var redan såld. Så himla typiskt.


Belife - Gavin DeGraw


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0