"Sommarliv"

Sommaren är här på riktigt nu. Det är sjukt varmt och jag försöker njuta så mycket jag bara kan. Inne på Conti är det lika grymt varmt som ute. Men vi har det rätt okej ändå.  Fast jag hade hellre guppat runt i kanoten på sjön. Men dessa tre veckor  har passerat fort, och de kommande tre kommer säkerligen göra det med.
Vi har planerat Spanien-resan för första gången på riktigt. 11-27 augusto ser det ut att bli, Roberto tyckte det lät bra också. Ska bli så sjukt kul att träffa min spanska familj igen. Saknar silvia, Mary, Julio och mamman som jag inte kommer ihåg vad hon heter just nu ^^ dessutom finns det ju en hel drös spanska vänner som tjatat hål i huvet på mig att vi ska ses snart igen! haha går inte annat än att älska dem. Nu kurrar magen förfärligt och jag hör mat lagas där nere så det är bäst jag kilar. Ha en härlig semester!




Och lycka till Lö:da på GF ikväll, jag önskar jag kunde varit där!




Kommentarer
Postat av: Ellinor

Du missade nåt Josse! På GF alltså :P

2009-07-05 @ 08:26:20
URL: http://ellinorpalmgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0