semestern närmar sig..

Hej i stugan! Veckan ha inneburit alldeles för lite sömn, massa jobb och härliga kvällar. Jag har hunnit med två svängar till Värnamo i veckan. Fest med kusinerna i onsdags. Jag och Stina badade med kläderna på, vad gör man inte när man glömt bikinin? Riktigt kul att träffa dem igen. Och på lördag blir det poolparty med släkten igen. Kalas! Men först ska jag hinna med en sväng till Helsingborg. Festivalen drar igång i veckan och hade jag inte åkt ner hade nog Anders gått i taket ^^ Det blir som en återträff med alla från förra året hemma hos honom innan vi åker för att se de legendariska Prebens Pågar! Haha minnen.. Imorgon börjar min sista vecka på jobbet. Ska bli skönt att få ledigt ett tag. Kunna hitta på saker på måndagar om jag så vill! Spanienbiljetterna ska bokas på fredag när lönen kommer in! Jippie! Längar ner till Slvia, Mary, Roberto, Ivan och alla andra härliga människor. Och jag längtar efter sol. Vart tog den vägen? Nu ska jag baka brownies, mums! Ha en härligt slapp kväll allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0