åhh snaaart....



Mmm.. grillmat... Om tre ynka dagar får jag semester. Om tre ynka små dagar! Vid klockan tolv på fredag kommer jag glatt skutta ut ur fabriken. In i bilen och i full fart mot Helsingborg. FESTIVAL! En hel drös med glada skåningar och partysugna smålänningar kommer träffas igen hemma hos Anders och jag har fullt med minnen från förra året i bakhuvet. Kommer bli kanon. Likaså lördag. Härliga kusiner och en massa bad och lekar. Åh vad jag längtar! Idag vill jag tacka Stefan för gott sällskap på extratiden jag jobbade idag, ska gå tidigare på fredag, det är så mycket roligare att jobba med någon som man kan prata på riktigt med! Stina svängde förbi här igår också, så himla härligt att träffas! Hoppas det inte dröjer lika länge tills nästa gång =)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0