Inte blind, bara närsynt

Idag stog jag på busstationen och sa hejdå till Simon. Det funkade inte helt enkelt. Och ett par timmar senare satt han på bussen hem igen. Jag tror att detta var bäst. Jag var helt enkelt inte kär. Inte på riktigt. Så nu är jag bara min egen igen. Och det känns okej. Man vet inget innan man testat. Speciellt med kärlek. Det handlar alltid om att våga. Våga kasta sig över kanten och se vart man landar. Och jag är glad att jag vågade. För det kunde ha varit honom som var till för mig. Och nu vet jag att det inte var så.


Idag blir det bio med Linnéa och Stina. Känns som vi har år att ta igen efter denna helgen och det ska bli så skönt att ses idag! Iofs sitter jag hemma hos Nea just nu så henne har jag ju redan sett, men ändå! ^^


Jag skulle vilja sluta med att citera en kär vän som får mig att le:

"Kärleken är inte blind, men ganska närsynt, och det är fan inte bra ibland!"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0