Den trettonde

Hej hej hallå! Jag kom nyss på något som inte alls är bra. Det är fredagen den trettonde. Och jag ska jobba! Undra vilket finger jag får offra idag.. Har en hemsk ovana att skära mig på knivarna när jag jobbar. Alltså, inte medvetet! Jag slinter hela tiden och vips så har jag fått ännu ett skärsår på händerna. Inte alls bra. Fast iofs, det syns i alla fall att jag går in för arbetet när jag jobbar ^^  I onsdags var klassen här. Så HIMLA bra blev det! Haha Vi fick in tio pers i mitt sovrum! Helt ofattbart! Jag kan inte förstå hur lite tid vi har kvar tillsammans. Att om fyra månader kommer vi stå vitklädda med studentmössorna i handen och att kvällar som denna kanske då är förbi. Det är nog mer ofattbart än tio pers i mitt rum. Tre år verkar ha flugit förbi som ingenting. Jag minns ju för tusan första filmkvällen hemma hos Elli! När alla  bytte telefonnummer med varandra. Jag minns första tomte-festen hemma hos mig, den som slutade dagen efter på julavslutningen. Vi har gjort så ofantligt mycket tillsammans.




Remeber Yesterday - ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0