Min dag, min kväll, min helg

Idag har jag insett exakt hur svårt jag har för att spela trummor. Det var näst intill ett under att jag klarade mig igenom testet då man med vänster hand skulle slå en himla massa fler slag än med höger hand på varje åtta. Musik-lektionerna är verkligen superkul, trots mina misslyckade försök till trumsolo. Att se alla sitta med trummor och piano och gitarrer och tillsammans inprovisera fram härlig musik är så grymt fint! Jag älskar musik i den formen, den improviserade. Den som skapas just för skojs skull.

Ikväll blir det fyr-manna hemma hos Johan som förra helgen, fast med lite fler folk tror jag. Det var så jag spenderade alla hjärtans dag föresten, om ni undrade. Först på jobbet i en fyra timmar då jag och mina kära arbetskamrater mest hade det trevligt tillsammans och sedan hemma hos Johan på kvällen med Stina och Andreas. Vi spelade kort och bara umgicks tillsammans, en riktigt härlig kväll helt enkelt. Och jag är väldigt nöjd med alla hjärtans dag detta året, jag fick vara med några av de människor som jag tycker om allra mest. Ochjag tror att det är precis vad den dagen ska handla om.

Imorgon kan ni hitta mig på Cofféa i Gislaved. Där tänker jag tjäna pengar så att det ryker om det, vilket verkar ha varit temat för denna månaden. Jäkla vad pengar jag kommer få i lön denna månaden! Har jobbat tre gånger så mycket som jag gjorde förra månaden, och de pengarna lär väl behövas.. Det är balklänning och körkort och en massa dyra saker som kommer nu frammåt. Men sånt löser sig alltid.







Snart snart är det vårskors-väder!



Psalm I Januari - Lars Winnerbäck

Kommentarer
Postat av: Stina

Det blir bra i kväll och vi ska vinna! :P

2009-02-20 @ 18:22:04
URL: http://dagarmedstina.blogg.se/
Postat av: Josse

Och vi vann så STORT! xD

2009-02-21 @ 21:38:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0