timmen innan

Åka eller inte åka, spika spika spika in i väääägen, na na na na na, vad har gjort mig så här speedad egentligen?!
Klockan är 37 minuter tills nitton år och jag är låååångt ifrån trött. När energin tar slut kommer jag somna som en sten men just nu känns det omöjligt. Hela veckan har varit full av knasiga saker, konstiga infall och massa påhitt.

Som att köpa åtta citroner utan att veta vad man ska ha dom till. Som att på förmiddagen få för sig att laga kvällsmat i förväg. Soppa dessutom. Vilken klok (18-årig) människa lagar soppa sex timmar i förväg? Jag håller på att bli knäpp! (Eller har jag kanske varit det hela tiden?) Oj nu fick jag lust att springa runt huset, måste hinna springa runt huset i bara trosor i 12 grader minus som 18-åring! Gah! Som sagt. Knäpp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0