What a beautiful life!

Hej hej hallå! Vilken härlig dag! Här i Vika-landet lever vi livet. Jag och ms Ellen-forellen har varit ute och paddlat kanot. Vi tog oss ett varv runt ön och bort till kanalen. Med egentäljda bestick åt vi hembakad sockerkaka och matade gammelgäddan med banan. Varför paddlar vi inte oftare? I sommar har vi lovat att vi ska ta ut kanoten oftare, och bada från båten! :) Vi gick ett varv till Astrid och hoppade lite studsmatta och övade lite på vår alldeles egna låt på pianot. Jag älskar min syster, hon är en av de påhittigaste människorna jag vet!

Ikväll skulle jag ta med Stina ut med kanoten runt ön, men vad jag förstår så blir det nog inte av.
Jag ska KÖRA Mama oxh Jake till Britt och Anders (hihi körkort är fortfarande superhäftigt^^) ikväll också. 

Jag läste nyss på Lillen och Filips hemsida, www.worlddiscovery.se, om deras resa. Åh vad jag vill åka nu! Bara sätta sig på planet och låta allt här hemma va. Jag vill träffa människor som jag aldrig sett förut och aldrig kommer träffa igen. Jag vill uppleva nya saker!


I Want To Break Free - Queen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0