Långhelg framöver



Hoppas det blir mycket grillning i helgen, jag är sååå sugen! Långhelg ska det ju också bli, jag ska nog försöka bli klar med resten av alla uppsatser och tal innan dess så att jag kan koncentrera mig på fysiken. Börjar närma sig med tentorna. Det känns verkligen att det är sista tiden nu. Men än så länge har vi berget framför oss. Måste åka och leta studentklänning i helgen också, vill få det ur världen. Idag känner jag nog lite att det är skit samma vilken klänning det blir, bara jag har nåt att ha på mig, fast vet att det inte kommer kännas så den dagen så det är väl bäst att föröska gå in för att hitta en fin ^^  Nu blir det analys-samtal på fotot, Jippie...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0