en bit över berget

Sådärja, då var första kapitlet i fysikboken läst. Med tre veckor kvar till tentan känner jag mig ute i sista stund, med tanke på de två till tenorna som kommer inom samma vecka därpå. Men sen vet jag att det i stort sett bara är jag som har börjat med fysiken så på ett vis är jag kanske ute i god tid? Hur som helst kommer det krävas många timmar med den där boken innan tentan så det är väl lika bra att börja redan nu. Helgens projekt kommer vara projektarbetet (lite småroligt skämt.. eller...nee..) På tisdag ska rapporten in och jag har idag äntligen fått den information jag behöver för att skriva det! På lördag ska jag försöka komma iväg och shoppa. Studentklänningen måste hittas nu så att jag slipper tänka på det. Det är mycket som ska fixas nu. Listan blir bara längre för varje dag. Men som en vis man sa kommer detta bli en av mitt livs bästa dagar, så jag antar att det är värt besväret ^^

Ha en fortsatt underbar dag, nu ska jag paddla kanot med Ellen-forellen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0