See you in Spain!



Ursäkta för den snea bilden, men ibland vill sig inte tekniken. Idag åkte dom hem, våra nya vänner. I morse utanför skolan rann tårarna så det sprutade. Jag förstod inte att det skulle bli så svårt att se dom åka hem igen. Och jag höll tårarna tillbaka väldigt länge. Men så sa Ivan något riktigt fint och då var det ju kört. "Noo now I´m crying too!" . Att se Silvia så ledsen över att åka var heller inte lätt. Det har varit en grym upplevelse att ha henne här, och ja det känns lite som att ha en till syster hemma. Inte för att jag behöver fler. Men det har känts så naturligt att hon bott hos mig och varit där varje dag. Att vi åkt och gjort en massa saker och umgåts så himla mycket. Suck jag kommer sakna dom nåt så grymt, om jag inte redan gör det. Dagens låt tillägnar vi elva underbara spanjorer på väg hem till Spanien. See you soon.




Små Grodorna - Folkvisa

Kommentarer
Postat av: fijan<3

Jag vill säga att det känns i hela hjärtat <3

2008-09-25 @ 18:49:39
URL: http://rosaconverse.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0