Länge Leve Flodkräftan!

Ja igår var vi ute på äkta miljöarbete med Biologi Breddning! Ut till Moa Sågbäck åkte vi och gjorde en riktig insats för att hjälpa flodkräftan. Jag kunde dock inte skyffla sten som de andra på grund av olyckan, så jag fick agera pressfotograf! Jag sprang runt med kameran i högsta hugg och fotograferade mina kära kamraters plågade miner, men också de fina dans-movesen som de fick till ^^ Dessa bilder ska sedan skickas in till Länsstyrelsen och dokumenteras. Idag läste jag ett helt reportage i Västboandan om hur flodkräftan minskar i antal, kanske gjorde vi något stort för dom igår =)



Världens Gladaste langar-kedja! Och helt klart bäst på att sjunga ^^





Dont Worry Be Happy - Bob Marley

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0