I don´t mind!

Det är sjukt vad dagarna bara flyger förbi nu. Kan inte fatta att spanjorerna snart ska hem! Det suger redan i magen för jag vill verkligen inte att dom ska åka. Dessa två veckor har varit skitkul från början till slut och jag kommer sakna dom nåt så grymt när de åker. Vi har fyllt dagarna med skratt. Och min alldeles egna Silvia ska åka hem, snyft! Hon känns som en syster, som Irene skulle sagt ^^ Vi trivs väldigt bra ihop och det är ju det viktiga. Igår var det fiesta hos Jenni som gällde. Hela högen var där, chockerande nog inte lika högljudda som vanligt (vi har nog försvenskat dom lite). Det blev en kul kväll med en himla massa macarena-dans. På något vis ska jag lyckas få tag på bilder från dessa huliganer, jag lovar de är värre än japaner! "PICTURE!" skriker de hela tiden! Och alla ska ha samma bild på sina kameror.  Men men, I don´t mind! haha


Macarena - ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0