Hejdå Gislaved

Hej allihopa, visst är fredagar underbara! Mina fredagar är grymt sköna i alla fall, jag slutar vid kvart över nio ^^   Idag ska jag hinna packa innan bussen går till Hestra om en timme ungefär. Upp till Göteborg ska jag denna helg. Ikväll blev det helt plötsligt så att vi ska gå på konsert, Håkan Hellström på Liseberg. Jag har inte nån riktig aning om jag tycker om honom så det ska bli riktigt spännande att se vad han har att komma med. På söndag ska vi på bokmässan med Inger, den har jag heller aldrig varit på.

Igår åkte jag med Linnéa för första gången sen hon fick körkort! Och tro det eller ej men på vägen dyker det upp ett enormt vildsvin!  =O Chock eller vad! Nu vågar man ju inte gå runt i skogen hemma heller när det springer runt vildsvin där.


She Is - The Fray

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0