Foto

Fotolektion igen, och jag börjar känna att detta är sånt himla slöseri på ett bra ämne! Nät vi väl har läraren här är lektionerna asbra och verkligen lärorika, då älskar jag det. Men dessa lektioner då hon ägnar hela sin tid åt den andra gruppen känns det så meningslöst att sitta här och skriva på ett arbete som vi behöver hjälp med för att komma frammåt. Ne dessa lektioner kunde jag lika gärna haft sovmorgon!

Idag fyller Albin 21. Hur stört är inte det! När jag lärde känna den där filuren var han arton precis som jag är nu (ah snart iaf...). Då var jag i och för sig bara femton, men det har ju inte med saken att göra :P År går fort helt enkelt. Ringde och väckte honom i morse, en födelsedag är ingen födelsedag om inte någon väcker en och sjunger ha den äran.

På fredag ska vi grilla i stugan, MUMS! Det blir nog sista gången för säsongen (haha det rimmade!). Jag och Stina drar mot sydligare breddgrader runt halv tolv och lär landa runt klockan halv sju i älskade Råå. Ska bli kul att äntligen få visa Stajna min lilla stuga i himlen =)


Happy Birthday - Stewie Wonder

Kommentarer
Postat av: Stina

Vi ska ha så kul där :D

2008-09-30 @ 19:43:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0