Update

Nu är jag tillbaka hos papa igen, tillbaka till civilisationen ^^ I veckan har det verkligen varit lite väl "på landet" ute i Vika. Hemtelefonen slutade fungera och strömmen gick, samtidigt som datorn har varit sönder sen i sommras. Snacka om att man började känna sig isolerad..

Hänt i veckan? Inte mycket spännande. Har umgåtts en massa med syskonen. Haft kuddkrig och hjälpt till med läxor och sånt. Det är ofta man inte hinner bara va med dom, och så ses vi ju inte så ofta heller. Det är nackdelen med att ha syskon som man inte alltid bor med. Att det faktiskt blir så lite tid tillsammans. Om bara ett litet tag kommer jag flytta härifrån. Och då finns det ingen mer tid att sitta en kväll och läsa läxor ihop. Inga spontana kuddkrig på kvällarna. Kommer sakna det.

Igår var vi på mässa i Göteborg. Kunskap och Framtid hette den. Massa högskolor och utbildningar som bara väntade på att vi skulle börja på just deras skola. Jag blev snurrig i huvet av allt det finns att göra. Jag vill bli så mycket. Men just nu så är pilot nummer ett tror jag. Tro det eller ej..

Det är Så Jag Säger Det - Håkan Hellström

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0