vad var det jag sa

Idag är jag stolt som tuppen! Det är nämligen så att Oscar blvit antagen till juniorlandslaget i fotboll!!!! =D  Haha tur att han lovat mig att inte glömma bort mig när han blir känd ^^  jag har alltid sagt till honom att han kommer bli något stort. Att jag en vacker dag kommer kunna skryta med att jag växte upp med en stjärna. Haha vad fånigt det låter! Men nu är dagen här.  Du och dina systrarna är en grymt stor del av min barndom, det kan man iaf säga. Jag har lätt haft den bästa gud-familjen! (säger man så om föräldrarna är mina gud-föräldrar?) Nu är det min uppgift att försöka vara den bästa supporten som finns. Kommer i alla fall vara den stoltaste =)

För er som inte riktigt hänger med så är det inte min lillebror Oskar som spelar fotboll, utan mina gud-föräldrar Lena och Nicklas son Oscar som har blivit intagen i landslaget. Vi är uppväxta ihop tillsammans med min syster och hans två systrar Elin och Anna. I sandlådor och godisbutiker har vi hittat på bus och lärt oss rätt och fel och en hel del "kanske" också. I nuläget är det dock inte ofta jag hinner träffa honom eftersom att han bor i Borås där han spelar för Elfsborg.




10,000 Nights - Alphabeat

Kommentarer
Postat av: Stina

Ojdå, inte illa :) Grattis till honom

2008-11-16 @ 19:17:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0