Strömlös tur

Vilken dag! Det blev strömavbrott i skolan idag. Helt kolsvart var det på vissa ställen! Vi fick gå hem tidigare på grund av detta, sikken tur va! (kanske bönen funkade?...) Så nu sitter jag här och fundelurar på vad jag ska argumentera om på retoriken. Vad är jag egentligen för eller emot? Kanske är bäst att ta något helt oväntat och bara välja en sida och stå fast vid det. Ungefär som "låt barn testa droger och alkohol" som vi fick argumentera för på förra lektionen. Kan funka.. hmm.. ne det får bli att rådfråga Ellen när jag kommer hem, hon har alltid sån fantasi. Hoppas alla njuter av sin lediga tid i eftermiddag! Ha det!




Why Do You Build Me Buttercup Baby  - The Foundations

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0