Morsning Korsning!

Godmorgon Sverige! Det har varit en perfekt morgon. Jag vaknade vid liv vid nio-tiden totalt utvilad. Låt kvar i sängen ett litet tag och bara njöt av att det är lördag. På med myskläderna. Tassade ner för trappan och dukade fram en riktig mys-frukost. Te, mackor, apelsinklyftor och självklart tända ljus. Det blev världens start på dagen. Nu ska jag snart dra mig iväg till Cofféa en sväng och hjälpa Nea och sen ska jag ta en springrunda efter det. Kanske åker till Värnamo ikväll också, har inte varit hos kusinerna på evigheter nu! Men som sagt, inget bestämt. Idag tar jag dagen som den kommer. Det blev föresten film hos Johan igår, väldigt mysigt! Tror dock att man har sett "Min bäste väns bröllop" en gång för mycket..



Realize - Colbie Cailat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0