hej hopp

Hej alla morgonpigga! Det är inte jag, morgonpigg alltså. Kunde inte sova inatt och jag vet inte riktigt varför. Det är sjukt frustrerande att veta att man har sovmorgon och ändå ligger vaken från klockan sex. Igår sprang jag och Elli runt på skolan och hade fotomarathon på foto-lektionen. Vi fick tre ord var att definera. Vi har rätt konstiga lektioner på fotot egentligen. Sitter och pratar om vad en bild kan betyda och vad tanken med den kan vara. Aningens flummigt kanske.

Vid fem igår begav sig jag och Nea till simhallen för dagens träning. 1500 meter blev det och två minuters vattentramp. Idag blir det dock vila. Att träna varje dag är ju kanske inte så nyttigt för kroppen. Imorgon blir det morgonsim med Nea och Stina på sovmorgonen, så slipper jag ha ångest för att jag inte sover ^^ 












Kommentarer
Postat av: Julia

Vi hade också en uppgift där vi skulle tolka olika ord i foto. På listan med ord fanns bl.a. människa och överblick med...

Sen är alla lektioner med Ava en aning flummiga.

2008-11-19 @ 20:24:34
URL: http://refugium.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0