Lyckad kväll hos gamling ^^


Min hjärna är helt sjukt trött just nu så ha inga höga förväntningar på att det kommer stå något intressant här idag. Efter en hektisk dag på jobbet åkte vi till Johan för att fira hans 18-årsdag, GRATTIS! Det blev en massa tårta och tacos och sönderhoppade fötter (men det blev bara ett blåmärke, så så illa var det nog inte). Jag har kommit på hur kass jag är på att hoppa studsmatta när man har världens sockerkick klockan 3 på natten^^ Det var as-svårt att ha kontroll över sina ben! Kan dock bero på att det småregnade och att mattan var superblöt.. Vid denna tid var vi bara fyra tappra kvar, Stina, Anton, Johan och jag. Vi spelade in "Leende Guldbruna Ögon" på en gammal bandspelare Stina hade med sig. Det kommer säkert sälja som smör en dag ;) Sen blev det en massa film och Stina upptäckte att Jackie Chan är grym och jag upptäckte att Anders och Måns verkligen var kul! Vid fyra fem begav sig Stina och Anton sig hemåt. Då kom vi på den helt oslagbara idén att kolla på en film till.. Med lite hjälp lyckades jag hålla mig vid liv. Allting kan bli så mycket roligare när man är trött. Tror inte att det var en komedi vi kollade på, men gud vad jag skrattade! ^^ Aja, dettta var min lördagskväll, tvekar på att jag hade kunnat ha det roligare =D Tack Johan för en lyckad kväll!


ps. lyckades skriva ett långt osynligt medelande i fredags natt, lämnar kvar det för mystikens skull ^^

Happy Birthday - Stewie Wonder

Kommentarer
Postat av: idie

haha låter som en lyckad kväll :D studsmatta är egentligen rätt jättekul ;) .. appropå det mystiska meddelandet så funderade jag faktiskt på vad det var för ngt :P .. men nu vet jag ;) haha den så kallade mystiken har varit framme och spökat ;) ..

ha de finimang :D

2008-06-30 @ 10:23:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0