Ta hand om er!

Nu tycker jag verkligen att det räcker med alla krockar! Denna helgen var både Astrid och Albin med om olyckor och för bara nån vecka sen krockade Stina. Ni gör ett himla dåligt jobb med att ta hand om er! Jag tänker illvägra bilar från och med nu. Imorgon tar jag cykel till jobbet. En ynka liten mil kan väl inte vara så jobbigt? (Ska nog unvika att fråga Anton och Johan om det där va?)  aja, man får väl vara glad att  ni är hyfsat hela ändå. Även om listan på skador kan göras lång vid det här laget.

Midsommarhelgen blev riktigt mysig faktiskt. Har ni sett den där reklamfilmen där de bär in och ut bordet  för att det regnar och sen blir solsken? Min midsommar var verkligen sån! Vi flyttade in och ut bordet varannan rätt ungefär^^ Men vad är väl inte en svensk midsommar utan både regn och sol? Jag är iallafall helnöjd med att det blev som det blev!



Push - Matchbox Twenty

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0