Muskler

Då var det sommarlov igen, äntligen! Denna vecka skrotar jag runt på Golvabia, det är tungt! Men jag tar det inte så hårt, försöker tänka som Maria sa på skolavslutningen. "Om man vaknar med tanken att dagen kommer bli en härlig sommarlovs-dag, oavsett vilket  väder det blir, blir allting väldigt mycket bättre". Det lät fint när hon sa det i alla fall. Så nu går jag och bokstavligen talat lyfter skrot i två dar till, värre än så är det ju faktiskt inte. Jag ser det på den ljusa sidan, jag bygger muskler som en hel karl ^^ Hoppas att sommarlovet är bra än så länge för er, om inte så är det en himla bit kvar på det att vända på saker och ting! Det är i alla fall vad jag tänker göra!


I´ve Been Hanging around - ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0