Två cyklar




Dessa dagar i Helsingborg har varit helt ljuvliga från början till slut. Jag och Nea har njutit konstant i fyra dar av sol och god mat. Jag tror inte vi kunde gjort något bättre. Från första stuind vi kom dit slutade vi att stressa totalt. På fyra dagar gjorde vi endast vad vi ville, när vi ville det och hade inga måsten eller tider att passa. Man förstår nog inte riktigt hur härligt det kan vara. Total frihet. Det finns få stunder då man är lyckligare än i solen på en strand med en vän som vet allt om en : )


Ikväll körde jag en sväng till kusin-vitaminerna i Värnamo. Jag ska dit imorgon också. Får nog följa med antingen Coffe eller Stina på jobbet för jag kommer jättetidigt ^^ ska bli kul! Jag kan ju tillägga att dessa jobbar på Värnamo-badet.. bada bada bada bada!

Denna sommaren börjar arta sig :D


Take Me To The River - The Commitments

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0