Helsingborg

Jag har haft en helt sjukt kul tid nere i Skåne. Konserten var helt underbar och var jag inte helt såld på musiken innan så är jag det nu! Emil sjöng vackert rakt in i hjärtat på mig och Lars var minsann inte värre. Jag har äntlgen lärt känna folk nere på området. Patrik och Daniel kom ner på söndagen och spelade fotboll med oss och barnen. Det blev en hel-nattare med film och mackor typ varannan timme ^^ mums! En vecka senare har vi lyckats äta upp ett kilo grillade marshmallows (vi borde verkligen vara tjocka nu) , bada i havet (dock bara jag och barnen, de andra badkrukorna satt på stranden), gå på bio (dock inte Amanda och Danne, de var för upptagna med.. hm..).  Ja vi hann med det mesta. Ska ändå ner igen på fredag =D då är det fest igen, Helsingborgsfestivalen! Haha vad ska jag säga, äntligen på väg.





Det Löser Sig - Timbuktu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0