Tills man slocknar

Hej hej allihopa! Idag var det bowling i skolan, yeah! Vi spånade en hel del på utklädnader till studentfesten på torsdag nästa vecka, jultema ska det va! Och förslagen flödade, det ska bli grymt kul! Jag tror jag har bestämt mig vad jag ska gå som. Men det är nog hemlis tills vidare ^^

Håller på att trilla av pinnen av allt skolarbete just nu. Borde inte klaga eftersom vi haft så många lugna veckor nu, men det är lite svårt just idag. Har suttit med kemiboken i säkert fyra timmar nu. Och när jag tog en paus från det skrev jag svenskan så att den kunde bli klar. Nu är det bara ett litet tal att skriva och ett kemiprov att överleva denna veckan. Men det ska nog lösa sig. superwoman dyker upp när man minst anar det och fixar allt.

På fredag kommer Patrik tillbaka till Småland igen, två hela månader senare! Helt sjukt vad lång tid det var sen sist! Det ska bli riktigt kul att ses igen, vi har skanat dig här i skogarna ^^ På lördag hittar ni mig på Cofféa i Gislaved, ska jobba min sista helg innan jul! Pengarna kommer sitta som en smäck. Det är ju inte många veckor innan vi drar iväg till Idre med klassen! =D Jippie!

Ne nu är det tillbaka till kemiböckerna som gäller. Måste hinna se Grey´s också innan jag slocknar som ett ljus inatt.
Ha det fint i stugorna

Free Fallin' - John Mayer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0