The final countdown

Nu är det bara slutspurten kvar. Fyra ynka små dagar. eller är det tre? Aja, det är i alla fall fasligt få dagar kvar innan The Big Day is här! 18 år ska det stå skrivet i pannan på mig hela fredagen för gud vad jag har väntat! Tills dess är det mycket att göra. Tal ska hållas, hus ska städas och tårtor ska bakas. Ska bli sååå skönt med lov nu. Bara vila och ha det bra. Så är det ju Idre med gänget sen i vecka 2. Ser fram emot det som bara den. Även om mina kunskaper i snowboard är minst sagt begränsade.. ^^ Men men, jag har hela livet på mig att lära mig alla trix! Ja ja nu är det tillbaka till samhällsböckerna som gäller innan man slocknar i sängen. Ha det fint och lycka till på provet imorgon allihopa!



The Final Countdown - Europe

Kommentarer
Postat av: Linnea

den som väntar på något gott... ;)

2008-12-16 @ 16:12:24
URL: http://linneaharaldsson.blogg.se/
Postat av: SINNSYKE André Solvang

:D

2008-12-28 @ 13:00:01
URL: http://andresolvang.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0