Skägget i brevlådan

Hola people! Idag är det fredag IGEN! Jag förvånas hela tiden över hur grymt fort tiden går. Snart börjar vi vår sista termin. Snart tar vi studenten, snart går vi balen och snart räknas vi som vuxna. Och jag tror inte någon av oss på riktigt kan känna sig som vuxen. Inte jag i alla fall.

På tal om att inte vara vuxen, har ni kollat på julkalendern i år? Det har jag och måste verkligen rekommendera att se på den om man vill få sig ett gott skratt! Den följer inte precis formerna för hur man tänker sig att en julkalender ska vara, men den är grymt komisk! Programmet handlar om tre vänner som har en injengörsfirma ihop. De letar efter jultomten eftersom att Lage råkade skicka sin inköpslista istället för önskelistan till jultomten och nu riskerar han att få filmjölk och knäckebröd i julklapp.

"Om det där var den vi tror att det var så har vi nog gjort bort oss"


Picture Perfect - Tyler Hilton

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0