Fotolektion










Idag fick vi sköta oss själva på fotot. Vi har foto-marathon denna veckan. Här är lite av vad jag lekt med på photoshop förra veckan!

Helgen har varit fylld av ångest inför det kommande talet. Jag är inte nöjd med det för fem öre och det känns inte alls bra. Plus att tekniken inte vill mig väl så nu kan jag inte skriva ut det heller så jag har inget manus att följa. Detta kan inte sluta bra..

Ikväll ska jag upp till Astrid en sväng. Hon har nämligen börjat lära mig att sticka raggsockar, jag ÄLSKAR raggsockar ^^ Det jag hyfsat bra, förutom den delen då jag råkade börja sticka baklänges. haha återstår att se om jag lyckats få ihop ett par tills vi åker till Idre ^^

På fredag ska vi nog lussa för Maria igen med klassen. Maria är vår lots (klassföreståndare) och förra året lussade vi för henne och hennes familj på den trettonde. Mys!

Ha det fint i kylan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0