En vinterkväll i december

Hallå där ute i stugorna, hur står det till i kylan? Nu har det dragit sig till minusgrader lite lagom till nyår, härligt va? Själv drar jag på allra nyaste skidjackan (julklapp), allra mysigaste vantarna och allra varmaste skorna i garderoben och tänker gå en sväng i vintermörkret. Med Ipoden i öronen och halva ansiktet nerburrat i halsduken vandrar jag runt i allra minsta Gislaved utan något riktigt mål och lyssnar på de bästa bland låtar, för att sedan möta ett välbekant ansikte som är lika rödrosigt av kylan som mitt. En film hos henne ska det bli ikväll. Och en massa skratt. Som alltid. Min vän.

Hoppas ni har det bra och njuter precis som jag, det tar slut fortare än man anar.



What´s another day - Maria Mena

Jag kan vänta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0