Smålänning is back in town

Hej hej hallå!  Nu rullar allt på igen, livet som trea känns helt okej. Däremot hände världens grej igår! Min papa och Tobbes familj vann på v75! Helt sjukt! Hela vinsten var ungefär 219 000 kronor, delat i tolv andelar. Vi hade tillsammans med Hammarstigarna en andel, vilket gjrode att vi tillsammans fick 24 000 kronor!! Haha jag vet, trodde inte heller mina öron när papa ringde ^^ 

Idag började skoldagen med ett brev i skåpet. "Du hjärta jag" stod det på det =) naw... synd att jag vet vem min hemliga beundrare är, annars hade det varit lite spännande ^^ Men TACK ändå underbara människa! <3

Jag ska på gratis bio på torsdag, det är bara att acceptera att man är smålänning!


Honey Honey - ABBA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0