Hallelåja!

Hej hej hallå! Resan blev helt sjukt bra! Har haft en skitkul vecka med helan och halvan (Anders och Patrik) på äventyr. Ska lägga upp lite bilder så fort de där två kan dra sig från flickvänner och utomlandsresor och skicka mig bilderna ^^ Den "gemensamma" kameran fylldes fort! I fredags tog äventyret slut och de åkte hem till Skåne-land igen. Så nu lär det dröja tills vi ses igen.. Har dock planerat in en helg med Stina i Helsingborg i höst! Det ska bli riktigt mysigt =)

Idag är det fika och oboy (vilket vackert väder!) som gäller. Jag och Astrid hade storbak i Vika igår, bakade enorma bullar av alla dess slag. Tror ni barnen fick hjärtklappning eller? ; ) Lyckades sno med mig några iaf som jag ska ta med mig. Det kommer bli en bra dag, eller hur?  =)

Just Kiss The Girl - ? (Disney iaf)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0